Procedura DOA (ang. Dead On Arrival) dotyczy nowego towaru, który uległ uszkodzeniu w ciągu 10 dni roboczych od dnia zakupu w Empix.pl. Zgłoszenie w tym trybie będzie zawsze kończyło się wystawieniem korekty do faktury zakupu towaru.

Na przesyłce dostarczanej kurierem oraz w opisie uszkodzenia w zgłoszeniu internetowym prosimy umieścić adnotację „Procedura DOA”.

Towar przysłany do Serwisu, nie zawierający adnotacji,  zostanie przyjęty w normalnym trybie serwisowym.

Na towar uszkodzony (kiedy usterka zostanie potwierdzona przez nasz Serwis) możliwie jak najszybciej wystawiana jest korekta do faktury zakupu.

Procedura powyższa nie obowiązuje w stosunku do towarów serwisowanych przez wyspecjalizowane serwisy producenta (w tym posiadających zewnętrzne gwarancje producenta) wymagane jest wypełnienie zgłoszenia RMA otrzymanego od Działu Obsługi Klienta.

Przesyłany towar z procedury DOA musi być dostarczony z kompletnym wyposażeniem.